Demirdöküm Millenium Plus Kombi Arıza Kodları: F1, F2, F3, F5 Hataları ve Çözümleri

Demirdöküm Millenium Plus Kombi Arıza Kodları: F1, F2, F3, F5 Hataları ve Çözümleri

Demirdöküm Millenium Plus kombi arıza kodları: F1, F2, F3, F5 hataları nedir ve nasıl çözülür? Kombi sorunlarına yönelik çözüm önerileri.

  • F1 ve F4 Arıza Kodları: Ateşleme Başarısızlığı

    F1 ve F4 arıza kodları, Demirdöküm Millenium Plus kombinizin ateşleme gerçekleştiremediğini ve cihazın düzgün çalışmadığını gösterir. İlk adım olarak cihazı resetlemeyi deneyin. Sorun devam ederse, gaz vanasında veya iyonizasyon sisteminde bir arıza olabilir. Bu durumda, gaz vanası veya iyonizasyon sisteminin kontrol edilmesi ve gerekirse değiştirilmesi gereklidir.

  • F2 Arıza Kodu: Hava Akışı Sorunu

    F2 arıza kodu, kombinizin hava akışında bir problem yaşadığını belirtir. Kombi bu durumda otomatik olarak kendini resetler. Ancak, sorun resetleme işleminden sonra devam ederse, fan motoru, baca ya da hava prosesatında bir arıza olabilir. Böyle bir durumda, cihazın bir teknisyen tarafından kontrol edilmesi gereklidir.

  • F3 Arıza Kodu: Hava Prosestat Sorunu

    F3 arıza kodu, fan motoru tarafından oluşturulan artı basıncın, ana kart üzerinden atık gaz problemini iletmekte zorlandığını gösteren hava prosestatında bir arıza olduğunu belirtir. Prosestat tamir edilemiyorsa, değiştirilmesi gereklidir. Bu arızanın çözülmesi için hava prosestatının değiştirilmesi gerekir.

  • F5 Arıza Kodu: Aşırı Isınma Sensörü Sorunu

    F5 arıza kodu, kombinizin aşırı ısınma termostatında bir arıza olduğunu gösterir. Bu sensör, cihazın sıcaklık düzenlemesini kontrol eder. Sensör arızalandığında, cihaz aşırı ısınabilir. Ekranda bu kod belirdiğinde sensörün değiştirilmesi gereklidir ve bu işlem sorunu çözebilir.

İletişim

Bize Ulaşın

Adres

başiskele /Yuvacık 17 agustos bulvarı no 69

Telefon

444 85 31

E-Posta

info@servis-iste.com.tr

Çalışma Saatleri

7 gün / 24 Saat

Loading
Your message has been sent. Thank you!
444 85 31